Aigua, electricitat, WiFi i serveis professionals

T'has preguntat mai per què els clients no valoren alguns dels serveis que prestes?

Fa unes setmanes vaig anar a un hotel (de quatre estrelles) del Regne Unit i vaig trobar-me un fet que, no per comú, va sorprendre'm negativament. Com pot ser que no hi hagi wifi a les habitacions? De fet, sí que existia wifi, però de pagament. Quan per una habitació pagues 150 euros per nit entens que el wifi forma part dels subministraments bàsics, com l'aigua o l'electricitat. I aquesta expectativa es transforma en frustració en no obtenir-la.

Hi ha certs serveis que són commodities, assumim-ho. De fet, molts dels serveis que presta un assessor s'estan convertint en commodities i, és per a això, que els clients no els valoren, com jo no vaig valorar prou el wifi com per pagar diners per a tenir-lo. Pot semblar un contra-sentit (no valorar un servei però exigir-lo) però precisament això és el que passa amb les commodities: les volem, però no les valorem.

I tu, al teu despatx, ja ofereixes serveis que el client valori?

© Oriol López Villena 2015

T’interessa?

Oriol López Villena

L’Oriol López Villena assessora els empresaris per a desenvolupar estratègies de creixement pels seus negocis i convertir-se en socis estratègics dels seus clients, afegint, venent i entregant més valor, de manera que esdevinguin clients de per vida.

Subscriu-te al butlletí