No tinc temps per a tenir temps

“No tinc temps” és una de les principals queixes d’empresaris i directius d’arreu.

No tinc temps per a tenir temps
No tinc temps per a tenir temps

Quan els aportes solucions, com delegaa, dir que NO, apagar les notificacions… sempre responen el mateix: no puc o ja ho faig.

Però segueixen sense tenir temps i no estan disposats a que ningú els tregui d’aquesta dinàmica negativa, també amb ells mateixos.

No oblidis que se senten improductius i frustrats.

Només hi ha una manera de trencar aquest cercle, i és acceptant el risc que suposa prendre qualsevol de les solucions que se li plantegen.

Un cop accepten el risc de provar, allò que era indelegable ja no ho és tant, ningú no s’enfada quan li diuen NO, i no passa res quan llegeixes un missatge passades tres hores des que te l’han enviat.

Prova-ho!

Oriol López Villena 2023

 

T’interessa?

Oriol López Villena

L’Oriol López Villena assessora els empresaris per a desenvolupar estratègies de creixement pels seus negocis i convertir-se en socis estratègics dels seus clients, afegint, venent i entregant més valor, de manera que esdevinguin clients de per vida.

Subscriu-te al butlletí