L'Home a la Sorra

Extracte del discurs de Roosevelt  a "la ciutadania a la República", pronunciat a la Sorbona, a París, França el 23 d'abril de 1910

“No és el crític qui compta, no és l'home que assenyala amb el dit com el fort ensopega o on podria haver fet millro les coses. El crèdit li pertany a l'home que està a la sorra; amb el rostre tacat de la pols i la suor i la sang; que lluita valentament, que erra i queda curt una i altra vegada, perquè no hi ha esforç sense error ni limitacions; que coneix  els grans entusiasmes, les grans devocions, i s'empra en una causa noble, aquell que, en el millor dels casos, coneix a la fi el triomf dels grans èxits, i que, en el pitjor, si falla, almenys falla, atrevint-se a molt, de manera que el seu lloc mai estarà entre les fredes i tímides ànimes que no coneixen ni la victòria ni la derrota.”

© Oriol López Villena 2011

T’interessa?

Oriol López Villena

L’Oriol López Villena assessora els empresaris per a desenvolupar estratègies de creixement pels seus negocis i convertir-se en socis estratègics dels seus clients, afegint, venent i entregant més valor, de manera que esdevinguin clients de per vida.

Subscriu-te al butlletí