El Pla de negoci (II): La visió i la gent

Seguim redactant el nostre pla de negoci que vem començar fa dues setmanes i que en durarà fins a finals de juliol.

Secció 2: La visió i la gent

En aquesta secció caldrà que expliqueu de forma convincent que teniu un compromís entusiasta amb el vostre nou negoci i teniu el realisme suficient per a prendre decisions difícils que en tot negoci és possible que s'hagin de prendre.

La gent

L'experiència de treball relacionada amb el negoci previst

Descriviu la vostra experiència de treball en el negoci que preteneu iniciar, incloent una llista de les habilitats i coneixements que es requereixen en el seu desenvolupament.

Antecedents Personals i Educació

Descriviu-vos a vosaltres mateicos, incloent la vostra educació, altres feines i tasques que creieu que afavoreixen l'exercici del negoci previst.

© Oriol López Villena 2011

T’interessa?

Oriol López Villena

L’Oriol López Villena assessora els empresaris per a desenvolupar estratègies de creixement pels seus negocis i convertir-se en socis estratègics dels seus clients, afegint, venent i entregant més valor, de manera que esdevinguin clients de per vida.

Subscriu-te al butlletí