Fes vacances de debò - Ep. 179

Qualsevol persona hauria de fer vacances, i assegurar-se que cos, cap i cor fan la seva funció.

Fes vacances de debò - Ep. 179
Fes vacances de debò - Ep. 179

Diguin el que diguin, l'ésser humà està fet per fer vacances, ja que permeten de fer florir tres de les principals funcions del nostre cos:

  • Músculs per a moure’ns;
  • cap per a pensar; i
  • cor per a sentir

Tot això floreix en llibertat, i no dins d’una oficina.

A l'hora de créixer d'aquesta setmana, en col·laboració amb el programa La Primera Pedra de RAC1, descobreixo les cinc claus d'unes bones vacances empresarials.

Proper pas:

  • Subscriu-te a aquest podcast si vols rebre consells, idees i experiències que t'ajudin a desenvolupar estratègies de creixement, executar prioritats i assolir els teus objectius financers.
  • Connecta a LinkedInInstagramTwitter o Facebook, i comparteix la teva opinió sobre el programa.
  • Envia'm preguntes a oriol@oriolopez.com

Recorda:

"L'acció és qüestió de prioritats" 

© Oriol López Villena 2023


Pots subscriure-t'hi aquí:


Extreme Energy by Anwar Amr
https://soundcloud.com/musictoday80
Music Promoted by oroclick

T’interessa?

Oriol López Villena

L’Oriol López Villena assessora els empresaris per a desenvolupar estratègies de creixement pels seus negocis i convertir-se en socis estratègics dels seus clients, afegint, venent i entregant més valor, de manera que esdevinguin clients de per vida.

Subscriu-te al butlletí