Com mesurar el nostre rendiment com a empresaris? - Ep. 136
Sabem com controlar la feina del nostre equip però... i la nostra?
Una preocupació habitual dels empresaris més ambiciosos que conec és saber si fan bé la seva feina. A tots els hi dic el mateix: posa't la gorra de soci i valora't com a director general.
A l'hora de créixer d'aquesta setmana, en col·laboració amb el programa La Primera Pedra de RAC1, responc a aquesta pregunta posant a l'empresari sota el focus d'un sistema de control específic per a ell. Emocions? Resultats? Què ens diu que fas bé la teva feina?
Proper pas:
- Subscriu-te a aquest podcast a les plataformes habituals i no et perdis cap episodi, si vols rebre consells, idees i experiències que t'ajudin a desenvolupar estratègies de creixement, executar prioritats i assolir els teus objectius financers.
- Connecta a LinkedIn, Instagram, Twitter o Facebook, i comparteix la teva opinió sobre el programa.
- Envia'm preguntes a oriol@oriolopez.com
Proper episodi:
- Preus i valor - Ep. 137
Recorda:
"L'acció és qüestió de prioritats"
Pots subscriure-t'hi aquí:
Extreme Energy by Anwar Amr
https://soundcloud.com/musictoday80
Music Promoted by oroclick