Prioritzar per a guanyar i gaudir - Ep. 115
El creixement és qüestió de tenir clares les prioritats i passar a l’acció.
Comencem la cinquena temporada de l'hora de créixer amb un episodi dedicat a les prioritats.
Pensar és una cosa, prendre decisions és una altra i passar a l'acció és una altra de ben diferent. De fet, com sempre dic "Passar a l'acció no és una qüestió de decisió, sinó de prioritats". Com deia Ludwig von Mises al seu tractat d'economia "L'Acció Humana" l'ésser humà sempre actua, fins i tot quan decideix no fer-ho. El problema, doncs, és com prioritzem les nostres accions en el dia a dia, triant entre aquelles que són trivials i aquelles que són crítiques per a l'assoliment dels nostres objectius.
Descobreix en aquest episodi:
- Què és i com funciona el navegador d'accions.
- Quina és la diferència entre el creixement reactiu i el proactiu.
- Com definir prioritats realment alineades amb els teus objectius.
- Perquè la regla del 13 pot promoure el teu creixement.
Proper pas:
- Subscriu-te a aquest podcast a les plataformes habituals i no et perdis cap episodi, si vols rebre consells, idees i experiències que t'ajudin a desenvolupar estratègies de creixement, executar prioritats i assolir els teus objectius financers.
- Connecta a LinkedIn, Instagram, Twitter o Facebook, i comparteix la teva opinió sobre el programa.
- Envia'm preguntes a oriol@oriolopez.com
Passa a l'acció:
- Descarrega't el llibre de treball de prioritats gratuït.
- Dedica 20-30 minuts diaris a les teves prioritats. Treballar-hi diàriament t'ajudarà a posar el focus allà on vols, i a gaudir del negoci.
Proper episodi:
- De què no t'hauries d'encarregar com a empresari - Ep. 116 (en col·laboració amb La Primera Pedra de RAC1)
Recorda:
"L'acció és qüestió de prioritats"
Pots subscriure-t'hi aquí:
Extreme Energy by Anwar Amr
https://soundcloud.com/musictoday80
Music Promoted by oroclick