ESMORZAR PRIVAT
Les autèntiques prioritats estan per arribar

QGat Hotel
Via Augusta, 51
Sant Cugat del Vallès

Exclusiu per a membres


Vendes a distància, entregues a distància, setmanals laborals realistes, caiguda voluntària de la productivitat, la fi de l'abundància, inclusió de la IA... Et sonen?

Sovint parlem de quina és la prioritat per a molts negocis, però oblidem que el que ens ha dut on som no ens acostarà on volem ser. Per això, és molt important que, com a líders empresarials, sapiguem detectar les tendències que estan per arribar, i així posar-nos a treballar en com aprofitar-les per a maximitzar-ne el retorn a l'empresa i a nosaltres mateixos.

I d'això anirà el proper esmorzar del Fòrum Creix®, on conversarem amb un grup reduït d’empresaris innovadors de sectors diversos sobre com identificar i posar a treballar les tendències de futur al món i al teu sector.

Concretament, descobreix en aquest esmorzar:

  • Perquè la prioritat principal no és l'actual sinó la que hauria de ser en un futur.
  • Quin és el detector de tendències de les empreses més innovadores.
  • Com convertir objectius empresarials en accions individuals, i accions individuals en resultats empresarials.

A més, durant la secció de l'esmorzar dedicada a Compartir Experiències, també tindràs accés als coneixements i l'experiència d'altres empresaris i directius de sectors diversos que s'enfronten als mateixos reptes que tu.

I aquesta és una gran promesa, ho sé. Però cada esmorzar del Fòrum Creix® està ple d'eines i idees pràctiques, provades i sostenibles que podràs començar a utilitzar immediatament, pel que estic segur que estaré a l'altura de la promesa.

I tot això en un format concís i fàcil d'implementar que et permetrà obtenir el màxim valor en el mínim temps.

L'esmorzar tindrà lloc el proper 27 de febrer de 2024 de 9 a 11 al QGat Hotel de Sant Cugat del Vallès (Via Augusta, 51), de manera que encara et quedarà temps per a un dia complet de feina.

L’esdeveniment és gratuït, les places són limitades i està dirigit exclusivament a empresaris en actiu. Si vols assegurar-te un lloc, respon aquest email o envia'm un email a oriol@oriolopez.com per a reservar-te una plaça.

A més, si creus que aquest esmorzar pot interessar a algun amic, client o proveïdor teu, no dubtis en demanar-m’ho, i li reservaré una plaça també.

T'espero al proper Fòrum Creix!

PS: Si vols un millor equilibri entre l'èxit empresarial i la qualitat de vida, per què no vens a aquest esmorzar i descobreixes com aconseguir-lo?

Subscriu-te a El Proactivista

Subscriu-te a El Proactivista

El que no es dóna a les reunions, s'escriu aquí. El Proactivista és el butlletí setmanal per a empresaris que volen créixer per intenció, no per inèrcia. Cada dimarts. 5.000 lectors.

Subscriu-t’hi i rep gratis el diagnòstic de creixement de la teva empresa.